Menu
A+ A A-

Deprecated: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /unitswww1/unitswww11/att-anatol/1lyk-voulas/1lykvoul/public_html/autosch/joomla25/templates/gk_gamenews/lib/framework/helper.layout.php on line 118

Deprecated: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /unitswww1/unitswww11/att-anatol/1lyk-voulas/1lykvoul/public_html/autosch/joomla25/libraries/cms/application/site.php on line 279

ΣΤΗΒΕΝ ΧΟΚΙΝΓΚ

Οι μαθήτριες του Β1 Γιαννούλη Σοφία και Γκίκα Χριστίνα με την επίβλεψη της καθηγήτριάς τους κ.Σκουρολιάκου Παναγιώτας δημιούργησαν αυτή την εργασία ως ελάχιστο φόρο τιμής για τον Στήβεν Χοκινγκ που έφυγε απ τη ζωή, ταξίδι στο αγαπημένο του Σύμπαν.

 

ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Η "ΑΝΤΙΓΟΝΗ"....ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018 στο Αμφιθέατρο του Σχολείου μας η Θεατρική Ομάδα Χ-αίρεται παρουσίασε στους μαθητές της Β΄τάξης και στα τμήματα Θεατρολογίας και Ευρωπαϊκού Πολιτισμού της Α τάξης.την "Αντιγόνη" του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία του Στέλιου Χλιαρά, στα πλαίσια της διαδικασίας της εναλλακτικής εκπαίδευσης, ειδικότερα για το συγκεκριμένο κείμενο που διδάσκεται στη Β΄Λυκείου.

IMG 1691

IMG 1692

Η παρουσίαση μιας επαγγελματικής παράστασης στο χώρο του Σχολείου μας με πρωτοβουλία της φιλολόγου κ. Ευσταθίου Μύρας και σε συνεργασία με τη Διευθύντρια κ. Παναγιωτοπούλου Ευγενία έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να δούνε το κείμενο του βιβλίου τους κάτω από διαφορετική οπτική γωνία. Σε αυτό βοήθησε και η κυκλική σκηνοθεσία της παράστασης αφού προσέφερε στους μαθητές τη δυνατότητα θεατρικής αγωγής στη πράξη, κάνοντάς τους συμμέτοχους στη δράση και στην εξέλιξη του έργου.

IMG 16900

IMG 16899

 

 

4 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ 12 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

Για πρώτη φορά σε ελληνική σκηνή, παρουσιάζεται το έργο «4 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα» του Τζέιμς Φριτς, το οποίο απέσπασε το 2ο βραβείο «Verity Bargate» στον διαγωνισμό για το καλύτερο νέο αγγλικό έργο το 2013, βάζοντας στο μικροσκόπιο τους γονείς που έχουν παιδιά στην εφηβεία. 

004

Σ' έναν κόσμο όπου οι κάμερες και τα smartphone είναι πανταχού παρόντα, ο συγγραφέας εστιάζει σε ένα προκλητικό και επίκαιρο θέμα ρίχνοντας φως στις ύπουλες ευκαιρίες που προσφέρει η νέα τεχνολογία: τίποτα δεν πεθαίνει σε απευθείας σύνδεση, εκτός από την αξιοπρέπεια! Την παράσταση αυτή είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα παιδιά της Α΄τάξης του Σχολείου μας στο Αμφιθέατρο του Σχολείου μας τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018.

001

Τέσσερις ηθοποιοί (Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Μαργαρίτα Βαρλάμου, Δανάη Επιθυμιάδη, Νικόλας Φουρτζής) δημιούργησανν μία παράσταση με γρήγορους ρυθμούς, χιούμορ και πολλές ανατροπές! Επακολούθησε συζήτηση των ηθοποιών με τους μαθητές.

003

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ESAFETY LABEL.EU

Χάλκινο Safety Label στο 1ο Λύκειο Βούλας
                              
Το 1ο Λύκειο Βούλας  από  1 Νοεμβρίου  2017 είναι μέλος του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου (European Schoolnet) και συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eSafety Label, μέσω του οποίου, μετά από αξιολόγηση απέκτησε τη χάλκινη ετικέτα  eSafety .
Το σχολείο διακρίθηκε λόγω της συμβολής του στην κοινότητα eSafety, της Πολιτικής του για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο και των δράσεων που υλοποιεί με στόχο να εκπαιδεύει τους μαθητές του και να ενημερώνει τα υπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.
Υπεύθυνη του προγράμματος eSafety και συντονίστρια της ομάδας εκπαιδευτικών του σχολείου για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, είναι η κ Σκουρολιάκου Παναγιώτα, καθηγήτρια Πληροφορικής  στο 1ο Λύκειο Βούλας 
Η Πιστοποίηση eSafety μέσω της διαδικτυακής πύλης eSafety Label, έχει σκοπό να βοηθήσει τα σχολεία να εντάξουν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στην Εκπαίδευση και να τα εφοδιάσει με πηγές και εργαλεία, για να βελτιώσουν το επίπεδο της ηλεκτρονικής ασφάλειας που παρέχουν.
Συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eSafety Label, μέσω του
συστήματος αυτοαξιολόγησης των υποδομών μας, είμαστε σε θέση να
παρέχουμε:
  • Σωστή πολιτική για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο σύμφωνα με τα διεθνώς συμφωνημένα πρότυπα.
  • Βελτιωμένες υπηρεσίες στους χώρους των εργαστηρίων Η/Υ.
  • Εξατομικευμένο σχέδιο δράσης, ώστε να μπορέσουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω το επίπεδο της πολιτικής μας για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
  • Υπηρεσίες εφάμιλλες με αυτές των σχολείων του εξωτερικού

ΤΟ METEO ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

01a

Ο καιρός είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας και μας επηρεάζει είτε άμεσα είτε έμμεσα. Σχεδόν καθημερινά πλέον ενημερωνόμαστε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για έντονα καιρικά φαινόμενα, για έντονες βροχές ή καταιγίδες που προκαλούν πλημμύρες, καταστροφές έως και απώλειες ανθρώπων σε κάποια γωνιά του πλανήτη μας.

01

Τι αλήθεια δημιουργεί όλες αυτές τις καταστροφές;

Ποια είναι τα στάδια ανάπτυξης μιας καταιγίδας; Αν μπορούσαμε να δούμε μέσα σε ένα καταιγιδοφόρο σύννεφο τι θα βλέπαμε;

  • Πως δημιουργούνται οι κεραυνοί; Πως μπορούμε να προστατευθούμε από αυτούς;
  • Τι συνθήκες οδηγούν στην εμφάνιση ενός ανεμοστρόβιλου; 
  • Υπάρχει περίπτωση στην Ελλάδα να δημιουργηθεί τυφώνας;
  • Ποια έντονα καιρικά φαινόμενα αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα; Πώς μπορούμε να προστατευτούμε από αυτά και πόσο σωστά προετοιμασμένοι είμαστε;
  • Τι είναι τα καιρικά μέτωπα και τι φαινόμενα δημιουργούν;
  • Ποια είναι τα είδη των σύννεφων και με τι είδους φαινόμενα συνδέεται το καθένα;

Πώς μπορούμε να κάνουμε πρόβλεψη του καιρού βλέποντας  μόνο τα σύννεφα; 

02

03

Το  Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών με τη δυναμική υποστήριξη του www.meteo.gr, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για τη μεταλαμπάδευση των μετεωρολογικών γνώσεων στους μαθητές, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές μας της Α΄Λυκείου να παρακολουθήσουν την Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017 και να συμμετάσχουν σε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα μετεωρολογίας, το οποίο συνδύαζε  βίντεο, προσομοιώσεις, πειράματα και διαδραστικές εφαρμογές.

04

05

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές έμαθαν πώς να καταλαβαίνουν σ΄ ένα μετεωρολογικό χάρτη, το σχηματισμό μιας καταιγίδας κι ενός ανεμοστρόβιλου, τη δημιουργία ενός κεραυνού, θα μάθουν να ξεχωρίζουν τα είδη των νεφών, ενώ μέσα από της πειραματικές διαδικασίες εμπέδωσαν τη δημιουργία της βροχής, του σχηματισμού ενός νέφους και τη σάρωση ενός ψυχρού μετώπου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επεξήγηση των τρόπων προστασίας κατά τη διάρκεια των ακραίων μετεωρολογικών φαινομένων.Τέλος, συμμετείχαν σε ένα κουίζ ερωτήσεων χρησιμοποιώντας σύγχρονα μέσα, κερδίζοντας συμβολικά έπαθλα..

07