Menu
A+ A A-

ΑΝΤΙΓΟΝΗ:ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

   Η πεποίθηση ότι η φαντασία, ο αυτοσχεδιασμός, το βίωμα, η εμπειρία του βιώματος και εν γένει η προσωπική έκφραση του κάθε παιδιού αποτελούν τις κινητήριες δυνάμεις για την παραγωγή μιας σχολικής παράστασης, οδήγησε στην οργάνωση και το σχεδιασμό της περσινής παράστασης, που έλαβε χώρα στο πλαίσιο της δημιουργικής εργασίας στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών της Α’ Λυκείου. Το σενάριο/σκηνοθεσία ήταν του μαθητή Μανώλη Πίτερη, αντλημένο από κείμενο των <<Ιστοριών>> του Θουκυδίδη και η παράσταση πλαισιώθηκε από ηθοποιούς και κομπάρσους, μαθητές του περσινού Α3.

Τη φετινή χρονιά οι μαθητές τόλμησαν να προχωρήσουν ακόμα πιο οργανωμένα. Η πρόταση για μια καινοτόμα βιωματική δράση έγινε από το σκηνοθέτη και δάσκαλο θεάτρου Θοδωρή Οικονομίδη.

1      2

Ο σκηνοθέτης και η συνεργάτης του Μαρία επισκέφτηκαν το χώρο του σχολείου μας για μια διδακτική μέρα, στη διάρκεια της οποίας, μέσα από μια πρωτότυπη εκπαιδευτική-βιωματική διαδικασία, ο κ. Οικονομίδης δημιούργησε άμεσα μια μικρή παράσταση με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους μαθητές.

3     4

Δραματοποίησαν ένα έργο που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της δραματικής ποίησης και το διδάσκονται στη Β’ Λυκείου, την <<Αντιγόνη>> του Σοφοκλή.

5     6

Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας που γέμισε με όμορφα συναισθήματα την ψυχή των παιδιών που συμμετείχαν αλλά και των συμμαθητών τους που παρακολούθησαν την παράσταση, και τον ενθουσιασμό των καθηγητών τους, κατέδειξε ότι οι μαθητές μπορούν να πετύχουν πολλά!

8   9

Μπράβο παιδιά! Από την πλευρά μου ως φιλόλογος σας και οργανώτρια των δύο παραστάσεων, δεν έχω παρά να εκφράσω τη σταθερή και ακλόνητη βεβαιότητα μου ότι θα έχετε μια δημιουργική πορεία ζωής! 

                                                                                                                                          Μπόττη Ελένη